Testováno pro vás

Před zimou obvykle kupuju tlustý ponožky, na jaře sandálky. Doba je rychlá, času málo, objednávám online, ale s výhodou zkoušení v obchodě. Takže mám rezervaci na dva druhy bot ve dvou barvách a uvidím. Akce vypukla v pátek, protože zbytek rodiny je na výletě v lesích a já mám čas. Po práci jedu ke kadeřnici, pak na Florenc do Kutila, následují boty a vlakem domů. Vše musím stihnout do dvou hodin, kdy mi platí lístek na MHD. Na Andělu místo Hervisu otevřeli Eobuv - tam mám tu objednávku. Vypadá to tam jako na letišti, sedačky, malé stolečky, u nich si hrají lidé na tabletech. Vůbec netuším, jak to funguje. Odchytla jsem prodavačku a ta mi dala v kalupu instruktáž - buď si vyberu botky na tabletu nebo (můj případ) najdu stojan a tam zadám objednávku. Výborně, vystála jsem frontu u stojanu, naťukala číslo, vyjel lísteček, kde bylo napsáno, že se nemám vzdalovat a během několika minut dostanu botky. Zařadím se mezi hrozen lidí kolem stojanu. Za pokladním pultem je pásový dopravník, kde jezděj krabice. Nad pokladnou visí obrovské obrazovky, kde promítají šťastné lidi v nových botách. Žádná vyvolávací čísla, ani že to připravujou. Na pultě sedí malá holčička a houbou na boty si umývá nohy, naštěstí nezvolila černý krém, matka bojuje s tabletem. Prodavačka vezme z dopravníku určitý počet krabic, vyndá jednu botu nahoru a obchází letiště a nabízí: " Je to vaše objednávka? Vaše boty? Vaše kabelka? "Je vedro. Mám už propocenej i lísteček. Po 15 minutách to vzdávám. Tahle vymoženost mě neoslovila. Píšu 4-.

zapsala Bobule

Kdo je připojen

Právě přítomno: 4 hosté a žádný člen